SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SEKCJA 68 Strona Główna
->
Gry Treningowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Rekrutacja
----------------
Witamy
Sprzęt i Umundurowanie
----------------
Sprzęt
Umundurowanie
Oporządzenie
Spotkania i Gry
----------------
Gry Treningowe
Milsim
Zasady Gry
Rekreacja
Wymarsze - Survival - Przechadzki
Rozkminki
PUB
----------------
Rezerwacja dla Sekcji 68
Przy kuflu
Mała giełda
----------------
Zamówienia
Sprzedam
Kupię
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kulo
Wysłany: Czw 16:36, 29 Lis 2007,
Temat postu:
Scenariusz 2
Odwet
Siły Spec poprzez swoje działania w rejonie Hacjendy Alvarez’a poruszyły przysłowiowe „gniazdo wściekłych os”. Rebelianci Gen. Alvarez’a oraz wojownicy narkotykowego Lorda Raoula Ochoa postanowili raz na zawsze rozprawić się z Siłami USA. Na pierwszy rzut biorą na cel bazę sił SPEC które od x czasu depczą im po piętach.
Poprzez swoje kontakty i licznych zwolenników rebelianta gen. Alvarez’a docierają do map tajnej bazy grupy SPEC.
Grupa SPEC
Grę zaczynają w czterech punktach strategicznych.
- sztab główny – i tu tajne mapy
- magazyn broni
- magazyn amunicji
- koszary
w jakich i lościach i gdzie .......
Więcej info na osobistej odprawie.
Rebelianci
Są wściekli i nie będą grać w bierki z wrogiem J
Wszystkie info na osobistej odprawie.
Jeńcy:
Jeńcem może zostać ranny przeciwnik. Dotknięty i uleczony podąża i wykonuje polecenia grupy lub żołnierza który go pochwycił.
Grupa SPEC.
Po pochwyceniu jeńców mogą ich doprowadzać do sztabu lub każdego innego punktu i tam więzić (pamiętajcie o straży jeniec może uciec) lub eskortować na tymczasowe lotnisko dla helikoptera (miejsce zsostanie wskazane przed grą) i tam wzywają helikopter (trzy gwizdy gwizdkiem) po 5 min. jeńcy są odbierani. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).
Rebelianci
Po pochwyceniu jeńców również mogą ich składować w dowolnym miejscu na polu gry (pamiętać o straży) lub eskortować do punktu odbioru (wskazany przed grą) i tam (trzy gwizdy gwizdkiem) po 5min. Jeńcy są podjęci. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).
Pamiętajmy że jeniec nie wyleczony musi być wleczony. Aby odbić jeńca wystarczy go dotknąć. Jeniec nie może sam się dobić.
Trupy wracają do:
Rebelianci i SPEC
Miejsce wskażemy przed grą . Punkt odbioru jeńców. W przypadku gdy w punkcie są jeńcy ze strażnikami martwi odsuwają się na znaczną odległość od nich (20m) i są zaznaczeni na czerwono. Tam czekają aż uzbiera się min.5 graczy i wchodzą ostatni raz na pole gry. Następny postrzał to aut i zapraszamy do Baru Koziołek na smaczne posiłki.
Regulamin imprezy :
1.Strzelanie na AUTO dozwolone tylko do 400fps
2.Pirotechnika--dozwolone granaty hukowe w celach sygnalizacyjnych--nie można używać granatów z ładunkiem nośnym, nie można rzucać w nikogo granatem
żadnego rodzaju. Zakaz używania granatów dymnych
MEDYCY / RANNI / ZABICI itp.
1.Medyk posiada 3 bandaże(może uleczyć X os---tyle ile mu starczy)...Może więcej jak zdobędzie bandaże...np. od trupa...Żołnierz ma 1 bandaż osobisty
2.Medyk leczy ranną osobę poprzez owinięcie zranionej kończyny minimum 3 razy
3.Postrzał w głowę, tułów---śmierć-----WYJĄTEK-masz hełm, kamizelkę zintegrowaną-postrzał traktujesz jako zranienie(wołasz medyka);D
4.Jeżeli już masz zranioną np prawą rękę i kolejny raz zostaniesz w nią postrzelony...jesteś trupem
5.Jeżeli zostaniesz zraniony zakładasz czerwoną szmatkę na miejsce postrzału, wzywasz medyka i czekasz w miejscu(NIE STOISZ, leżysz ,klęczysz ale NIE STOISZ)...np dostaniesz w nogę-kładziesz się na glebę szmatka na nogę i wzywasz medyka...a on już będzie wiedział co opatrzyć
6.Każdy ma 3 życia w scenariuszu. Ginąc idzie do strefy bezpieczeństwa, wpisuje się na listę i czeka...Czeka, aż uzbiera się liczba min.5 graczy z jego drużyny, wtedy mogą wejść do gry
7.Osoba zabita stoi w miejscu ze szmatką czerwoną na głowie. Czeka, aż uspokoi się sytuacja i wraca do strefy. Przy czym ma karabin w górze i sygnalizuje że jest trupem...
8.Osoba zraniona, zakłada na głowę czerwoną szmatkę, wzywa medyka...po tych czynnościach może dalej stawiać opór. Jak pisałem wcześniej...ze zranionej kończyny
nie można korzystać do czasu uleczenia przez medyka. Po uleczeniu zdejmuje czerwoną szmatkę i gra normalnie.
9.Swój bandaż można oddać medykowi itd. tylko ,że wtedy sami nie mamy czym dysponować...medyk już może nie mieć bandaży i może już nas nie uratowac...
10.Medyk NIE może sam siebie uleczyć----Żołnierz leczy medyka owijając kończynę minimum 6 razy
11.Żołnierze też mogą leczyć(opatrują rannego ,zawijając bandaż wokół kończyny min. 6 razy)
12.Ranny po 15min.jeżeli nikt go nie uleczy umiera
13.Ranny "biega";] z bandażem...nie zdejmuje go...(chyba że zginie i zaczyna nowe życie)
14.Postrzał drugi raz w to samo miejsce to śmierć.
Czas trwania gry max. 2- 2,5h –ustalimy na miejscu po odprawach.
Rekwizyty:
· bez taśmy – Rebelianci
· biała taśma – medycy (zapewniają organizatorzy)
· niebieska taśma - grupa SPEC (zapewniają organizatorzy)
· Grupa każda strona konfliktu min.2 ładunki typu Achtung (z czachą)
· Jeden gwizdek na grupę (inaczej będziecie gwizdać na palcach) J
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa
Kulo
Wysłany: Pon 21:16, 26 Lis 2007,
Temat postu:
Pierwszy sceno:
Hacjenda Alvarez'a
Panama. Zbliżają się wybory i robi się „duszno”.
Wywiad USA donosi o świetnie zaplanowanym zamachu. Kolumbijski Lord narkotykowy Raoul Ochoa jest z tym powiązany. Jego zamiarem jest oddać władzę w ręce rebelianta Generała Miguel'a Alvarez'a. To bardzo niepokojąca sytuacja. Z takimi plecami Alvarez szybko zajmie cały kraj a Ochoa może bardzo łatwo uzyskać dostęp do Kanału Panamskiego.
ZADANIA I ODPRAWA PRZED GRA
Ujawnie tylko że będą jeńcy.
Jeńcy:
Jeńcem może zostać ranny przeciwnik. Dotknięty i uleczony podąża i wykonuje polecenia grupy lub żołnierza który go pochwycił. Po zebraniu min.3 jeńców Rebelianci wywożą (eskortują) ich do pobliskiej ulicy. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).
Aby odbić jeńca wystarczy go dotknąć. Specwyprowadza jeńców na miejsce zrzutu.
Trupy wracają do:
Rebelianci do pobliskiej ulicy (miejsce wskażemy przed grą)
Grupa SPEC do miejsca zrzutu
tam czekają aż uzbiera się min.5 graczy i wchodzą ostatni raz na pole gry. Następny postrzał to aut i zapraszamy do Baru Koziołek na smaczne posiłki.
Regulamin imprezy :
1.Strzelanie na AUTO dozwolone tylko do 400fps
2.Pirotechnika--dozwolone granaty hukowe w celach sygnalizacyjnych--nie można używać granatów z ładunkiem nośnym, nie można rzucać w nikogo granatem
żadnego rodzaju. Zakaz używania granatów dymnych
MEDYCY / RANNI / ZABICI itp.
1.Medyk posiada 3 bandaże(może uleczyć X os---tyle ile mu starczy)...Może więcej jak zdobędzie bandaże...np. od trupa...Żołnierz ma 1 bandaż osobisty
2.Medyk leczy ranną osobę poprzez owinięcie zranionej kończyny minimum 3 razy
3.Postrzał w głowę, tułów---śmierć-----WYJĄTEK-masz hełm, kamizelkę zintegrowaną-postrzał traktujesz jako zranienie(wołasz medyka);D
4.Jeżeli już masz zranioną np prawą rękę i kolejny raz zostaniesz w nią postrzelony...jesteś trupem
5.Jeżeli zostaniesz zraniony zakładasz czerwoną szmatkę na miejsce postrzału, wzywasz medyka i czekasz w miejscu(NIE STOISZ, leżysz ,klęczysz ale NIE STOISZ)...np dostaniesz w nogę-kładziesz się na glebę szmatka na nogę i wzywasz medyka...a on już będzie wiedział co opatrzyć
6.Każdy ma 3 życia w scenariuszu. Ginąc idzie do strefy bezpieczeństwa, wpisuje się na listę i czeka...Czeka, aż uzbiera się liczba min.5 graczy z jego drużyny, wtedy mogą wejść do gry
7.Osoba zabita stoi w miejscu ze szmatką czerwoną na głowie. Czeka, aż uspokoi się sytuacja i wraca do strefy. Przy czym ma karabin w górze i sygnalizuje że jest trupem...
8.Osoba zraniona, zakłada na głowę czerwoną szmatkę, wzywa medyka...po tych czynnościach może dalej stawiać opór. Jak pisałem wcześniej...ze zranionej kończyny
nie można korzystać do czasu uleczenia przez medyka. Po uleczeniu zdejmuje czerwoną szmatkę i gra normalnie.
9.Swój bandaż można oddać medykowi itd. tylko ,że wtedy sami nie mamy czym dysponować...medyk już może nie mieć bandaży i może już nas nie uratowac...
10.Medyk NIE może sam siebie uleczyć----Żołnierz leczy medyka owijając kończynę minimum 6 razy
11.Żołnierze też mogą leczyć(opatrują rannego ,zawijając bandaż wokół kończyny min. 6 razy)
12.Ranny po 15min.jeżeli nikt go nie uleczy
13.Ranny "biega";] z bandażem...nie zdejmuje go...(chyba że zginie i zaczyna nowe życie)
14.Postrzał drugi raz w to samo miejsce to śmierć.
Czas trwania gry max. 1,5h
Rekwizyty:
· bez taśmy – Rebelianci
· biała taśma – medycy (zapewniają organizatorzy)
· niebieska taśma - grupa SPEC
· Grupa każda strona konfliktu min.2 ładunki typu Achtung (z czachą)
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa)
Greg
Wysłany: Pią 0:34, 16 Lis 2007,
Temat postu:
Kulo , ja myślę że najprościej będzie na dwie flagi- proste ale nie do końca!
Gra stara jak świat a ma w sobie taki e elementy jak:
-rozpoznanie
-zasadzka
-patrol
-atak
-obrona
Wszystko w jednym
Kulo
Wysłany: Pon 16:13, 05 Lis 2007,
Temat postu: 2 grudnia - niedziela- Sceno - Koziołek
Następny scenariusz również na Koziołku. Może ma ktoś jakiś pomysł na sceno wiec proszę napisać na
kulo.68@wp.pl
Tym razem scenariusz musi mieć ograniczenie czsowe min. 1,5 h - max. 3 h
Mam nadzieje że będzie nas nieco wiecej niż na ostatnim sceno tj.4 listopad
1. Kulo
2. .....
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin