Autor Wiadomość
Adaś
PostWysłany: Nie 16:13, 28 Kwi 2013,    Temat postu:

Dzięki za grę . Smile
Regor
PostWysłany: Nie 16:09, 28 Kwi 2013,    Temat postu:

Dziękujemy za spotkanie. Pogoda rządzi się swoimi sprawami, ale mimo to było fajnie. Zdjęcia https://plus.google.com/photos/100682303085049895817/albums/5871896564610771809
kamil_d.b.s
PostWysłany: Nie 15:12, 28 Kwi 2013,    Temat postu:

Dzięki wszystkim za przybycie. Pogoda trochę pokrzyżowała plany organizacyjne, ale mówi się trudno. Mapy i zadania zamokły, więc nie dało się ich rozczytać. Mimo wszystko uważam, że jak na taką deszczową pogodę przyjazd 20 zapaleńców było sporym sukcesem. Postaram się 19 maja zorganizować jeszcze lepszą grę. Zdjęcia i film z aparatu
http://dbsjs.wordpress.com/larp-bunt-ludu-28-04-2013/
http://www.youtube.com/watch?v=gaHrSQFL-dg&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=GjbK2Byoeyw&feature=youtu.be
Grzechu
PostWysłany: Pią 13:54, 26 Kwi 2013,    Temat postu:

Ja jednak odpadam Sad

Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 francuz (także na razie wstępnie)

Będę 1.05 na PGO

Do zobaczenia
kamil_d.b.s
PostWysłany: Pią 11:29, 26 Kwi 2013,    Temat postu:

UWAGA!!!
Przy terenie na którym się będziemy strzelać znajdują się pasieki pszczele. Pszczoły są pobudzone i jest możliwość ukoszenia przez pszczołę. Osoby które są uczulone na ukąszenie pszczoły proszę o zachowanie szczególnej ostrożności.
kamil_d.b.s
PostWysłany: Pon 19:29, 15 Kwi 2013,    Temat postu:

Arrow Dodatkowe informacje:
Wszyscy gracze po stronie Antyrządowego Ruchu Oporu będą posiadać dokument tożsamości z przydzielonym numerem baraku w którym mieszkają. Baraki będą ponumerowane. Brak dokumentu podczas kontroli przez Siły Rządowe może spowodować aresztowanie. Posiadanie przedmiotów nielegalnych takich jak: broni, alkohol, papierosy, narkotyków, materiały wybuchowe, przedmioty do produkcji komputerów, samochody wojskowych będzie karane aresztem przez. Siły Rządowe. Jakikolwiek atak na żołnierzy Sił Rządowych będzie karany.
Siły Rządowe mogą dokonać aresztowania i osadzić w areszcie na 15 min lub zamienić na karę robót publicznych które wykonuje się przez 10 min.
Kart robót publicznych to:
1. Zbieranie szyszek w lesie.
2. Zbieranie śmieci na terenie poligonu.
3. Zbieranie chrustu na ognisko.
4. Noszenie broni dla Żołnierzy Sił Rządowych Smile

Cała gra będzie trwała 3 godziny.
kamil_d.b.s
PostWysłany: Pią 15:29, 22 Mar 2013,    Temat postu:

Jak będę organizował następny LARP we wrześniu to wprowadzę zmianę, obecnie pozostanie tak jak jest.
francuz
PostWysłany: Czw 22:31, 21 Mar 2013,    Temat postu:

Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 Grzechu (wstępnie)
5 francuz (także na razie wstępnie)

Kamil, rozważ może limit amunicji zamiast ograniczenia rodzaju ognia dla reali/lowów.
Grzechu
PostWysłany: Wto 8:54, 19 Mar 2013,    Temat postu:

Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 Grzechu (wstępnie)
Zegar
PostWysłany: Pon 21:19, 18 Mar 2013,    Temat postu:

Siły Rządowe
1Adaś
2Wodzu (wstępnie)
3Zegar( 50 % )
4.............
kamil_d.b.s
PostWysłany: Pon 20:24, 18 Mar 2013,    Temat postu:

To ma być LARP a nie zwykła strzelanka. Podczas poprzedniego LARP’u były takie same zasady i się sprawdziły.
HansKloss
PostWysłany: Pon 20:16, 18 Mar 2013,    Temat postu:

Jaki jest sens punku 5?
Może dla hi-capów to jo ale low i real-capy tylko na pojedynczym? Kamil dlaczego?
Wodzu
PostWysłany: Pon 16:37, 18 Mar 2013,    Temat postu:

Siły Rządowe
1Adaś
2Wodzu (wstępnie)
3......
Adaś
PostWysłany: Pon 16:37, 18 Mar 2013,    Temat postu:

Siły Rządowe
1Adaś
2......
kamil_d.b.s
PostWysłany: Pon 11:25, 18 Mar 2013,    Temat postu: 28 kwietnia - "Bunt ludu" LARP - KOLNO


28 kwietnia – „Bunt ludu” LARP
Data: 28 kwietnia 2013
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Poligon DBS KOLNO, Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach: https://maps.google.pl/maps/ms?msid=212526444810988055657.0004c581735a8c0194509&msa=0&ll=53.40375,21.82683&spn=0.019675,0.038581

Tło wydarzeń:
Wojna domowa w Syrii, wiosna 2013. Akcja rozgrywa się na przedmieściach miasta Homs gdzie antyrządowy ruch zbrojny rozpoczyna są działalność.

Podziała strony:
Antyrządowy ruch zbrojny: DBS KOLNO i wsparcie z zaprzyjaźnionych grup (obowiązkowy ubiór cywilny lecz mogą być elementy wojskowe np.: oporządzenie, ochraniacze bez mundurów)
Zadanie dla Antyrządowego ruchu: przebywać na terenie miasteczka, ukrywać broń, porywać żołnierzy Sił Rządowych, odpierać ataki Sił Rządowych.

Siły Rządowe: zaproszone grupy (po tej stronie bez zmian w ubiorze czyli normalnie jako komandosi w sprzęcie i umundurowaniu).
Zadania dla Sił Rządowych: dbać o porządek w miasteczku, przeszukiwać baraki w poszukiwaniu broni, materiałów wybuchowych, wyłapywać ludzi z Antyrządowego ruchu. Ludność cywilna może stawiać opór podczas przeszukiwania baraków. Gracze po tej stronie muszą być czujni ponieważ są niemile widzianymi gośćmi w miasteczku, mogą być porwani lub zabici przez antyrządowych ruch zbrojny.

Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 5 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 15 min poczym powraca do gry.
5. Rodzaj ognia tylko pojedynczy.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany. Jeniec przed powrotem do gry musi trafić ponownie do szpitala na leczenia.

Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.

Wybierajcie strony konfliktu!

Jeśli macie jakieś pytanie to pytać.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group