Forum SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

08.07.2012 - "Grozny 1999" - Ślubowo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HansKloss
Kapral



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grupa Melanżowo-Okopowa

PostWysłany: Czw 14:17, 21 Cze 2012,    Temat postu: 08.07.2012 - "Grozny 1999" - Ślubowo

Panowie! Chcę zrealizować następujący projekt.

Tytuł "Grozny 1999"
Za stolicę Czeczenii posłuży nam baza w Ślubowie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Czeczeni (broniący) to grupy airsoftowe z Przasnysza, Działdowa, Ciechanowa, Mławy i kogo tam jeszcze znajdą.

Rosjanie (atakujący) to wszystkie drużyny ASG, które uda mi się zebrać na tą bitwę.

Ciekawostką będzie to, że większość z obrońców lepiej lub gorzej ale zna bazę w Ślubowie. Natomiast moi ludzie tak jak i w 1999r. Rosjanie będą rzuceni do walki w zupełnie nowym miejscu.

Zasady gry:
1. Drużyny nie muszą mieć równej liczby graczy.
2. Pirotechnika dozwolona (petardy, fajerwerki, świece dymne, race).
3. Nie ma limitu amunicji ani FPS.
4. W budynkach i blisko nich (2m od ścian) dozwolony tylko tryb SEMI.
Po za budynkami jak kto lubi.
5.a. Eksplozja petardy w pomieszczeniu zabija wszystkie osoby znajdujące się w nim.
Na zewnątrz giną wszyscy w promieniu 5m od wybuchu.
5.b. Rakieta (fajerwerki) trafiając w ścianę zabija wszystkich znajdujących się w pomieszczeniu.
Na zewnątrz w promieniu 10m od wybuchu.

W tym miejscu dodam, że celem użycia sztucznych ogni jest oprawa wizualna i dźwiękowa bitwy, a nie wyrządzenie komuś krzywdy!
Zabraniam wpuszczania rakiet do pomieszczeń, w których ktoś przebywa!
WYSTARCZY TRAFIENIE W ZEWNĘTRZNĄ ŚCIANĘ.

6. Każde trafienie się liczy. Trafiony gracz oznacza się na czerwono i pozostaje w miejscu trafienia. Przygotowuje bandaż i wzywa medyka.
7. Oczekuje na niego maksymalnie 15 min. Medyk opatruje rannego obwijając bandażem trafione miejsce.
8. Jeśli gracz nie zostanie uleczony przemieszcza się do punktu medycznego. Tam spędza 15 min po czym wraca do gry.
9. Na 6 graczy przypada 1 medyk. Sanitariusz nie może uleczyć się sam.
10. Zawodnik trafiony drugi raz oznacza się na czerwono i rusza w kierunku respa, gdzie czeka 30min. W tym czasie trafienia kasują się i gracz wraca jako nowo narodzony.
11. Trafienie w broń eliminuje broń, ale nie eliminuje gracza. Naprawa broni odbywa się w punktach medycznych, ale trwa tylko jedną minutę.
12. Na krótkim dystansie trafienie oznaczamy słowem „dostałeś" oraz kciukiem skierowanym w dół.
13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione przez graczy.
14. Każdy uczestnik biorący udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HansKloss dnia Śro 20:37, 27 Cze 2012,, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greg
St. Sierżant



Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Czw 22:17, 21 Cze 2012,    Temat postu:

budynki utrzymanie polegające na zawieszeniu flagi byłoby dobrym rozwiązaniem i widocznym z daleka.
Czeczeni bronią budynku z zawieszoną np. biebieską flagą,Rosjanie wchodząc zdejmują wrogą barwę i zawieszają np. czerwoną


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regor
St. kapral



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 6:17, 22 Cze 2012,    Temat postu:

Hans rzuce posta i u siebie ok? Nie wykluczam ze bylbym chetny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HansKloss
Kapral



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grupa Melanżowo-Okopowa

PostWysłany: Pią 8:21, 22 Cze 2012,    Temat postu:

Pewnie! Rozsyłajcie info. Może zbierze się z nas całkiem liczna kompania. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HansKloss
Kapral



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grupa Melanżowo-Okopowa

PostWysłany: Wto 15:00, 26 Cze 2012,    Temat postu:

Greg napisał:
budynki utrzymanie polegające na zawieszeniu flagi byłoby dobrym rozwiązaniem i widocznym z daleka.
Czeczeni bronią budynku z zawieszoną np. biebieską flagą,Rosjanie wchodząc zdejmują wrogą barwę i zawieszają np. czerwoną


To nie przejdzie niestety.
Przygotujcie natomiast zapas pirotechniki. Będzie okazja rzucić kilka granatów. :-)
filmik z terenu gry:
http://youtu.be/phOu2DitVGE

Na kogo mogę liczyć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HansKloss dnia Wto 15:15, 26 Cze 2012,, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regor
St. kapral



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 18:31, 26 Cze 2012,    Temat postu:

Kojarze teren, juz tam sie kiedys imprezowalo. Jestem za jak najbardziej!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapciu
Szeregowy



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: O-ka

PostWysłany: Wto 19:59, 26 Cze 2012,    Temat postu:

1. Kapciu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HansKloss
Kapral



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grupa Melanżowo-Okopowa

PostWysłany: Wto 22:35, 26 Cze 2012,    Temat postu:

1. Kapciu
2. Hans
3. ......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regor
St. kapral



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 10:42, 27 Cze 2012,    Temat postu:

1. Kapciu
2. Hans
3. Regor
4. .....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HansKloss
Kapral



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grupa Melanżowo-Okopowa

PostWysłany: Pon 22:55, 02 Lip 2012,    Temat postu:

WARUNKI ZWYCIĘSTWA:
Czeczeni (na koniec scenariusza - 13:00):
1. Muszą kontrolować więcej budynków niż Rosjanie.
2. Muszą mieć przynajmniej jednego jeńca.

Rosjanie (na koniec scenariusza - 13:00):
1. Muszą mieć kontrolę nad większą liczbą budynków niż Czeczeni.
2. Muszą mieć przynajmniej jednego jeńca.

Za kontrolowany uznajemy budynek oczyszczony z żywych wrogów.
Budynki, w których o 13:00 będą trwały walki uznajemy za niczyje.

Jeniec to ranny wróg oczekujący na medyka. Chcą wziąć do niewoli rannego należy go uleczyć. Jeńcowi nie wolno odbierać broni, wskazane jest natomiast nakazać usunięcie baterii z repliki i włożenie jej do np. kieszeni. Jeńców nie wolno krępować ani znęcać się nad nimi fizycznie i psychicznie. Jeniec, któremu uda się zbiec z niewoli musi udać się na respa. Dopiero tam uruchamia replikę.

W momencie końca scenariusza dowódcy obydwu stron obejdą teren gry i komisyjnie sprawdzą stan posiadania obu stron.
Punktacja: Kontrolowany budynek - 1pkt. Jeniec - 1pkt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HansKloss dnia Pon 22:56, 02 Lip 2012,, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin