Forum SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

13 października "Miasto widmo" LARP [KOLNO]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil_d.b.s
Kapral



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D.B.S Kolno

PostWysłany: Pon 17:47, 30 Wrz 2013,    Temat postu: 13 października "Miasto widmo" LARP [KOLNO]

13 października – „Miasto widmo” LARP
Data: 13.10.2013
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Poligon DBS KOLNO, Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach: [link widoczny dla zalogowanych]

Rok 2020 czasy bardzo zbliżone do czasów powojennych z początku lat 50 XX w. W 2018 roku wybuchła III wojna światowa, Armia Rosyjska zajęła większą cześć europy środkowej. Polska Rzeczpospolita Ludowa podlega pod rządy Moskwy. W kraju bezpieczeństwa strzegą najemnicy Urzędu Bezpieczeństwa i Milicji Obywatelskiej. Ludzie by przeżyć handlują narkotykami, bronią i materiałami radioaktywnymi, wielu z niuch zachorowało na dziwne choroby stając się zmutowanymi stworzeniami. UB i MO próbują zapanować nad chaosem w PRL lecz wszyscy są przeciwko nim.

Podziała strony:
Ludność cywilna i partyzanci: DBS KOLNO i wsparcie z zaprzyjaźnionych grup (obowiązkowy ubiór cywilny, przebrania w postaci z gry Stalker, różnego rodzaju maski stworów, postaci zmutowanych itp.). Wszyscy po tej stronie będą posiadali dokument tożsamości z przydzielonym numerem baraku w którym mieszkają. Baraki będą ponumerowane.

Urząd Bezpieczeństwa i Milicja Obywatelska: zaproszone grupy (po tej stronie bez zmian w ubiorze czyli normalnie jako komandosi w sprzęcie i umundurowaniu).
Zadania dla UB i MO: dbać o porządek w miasteczku, odnalezienie handlarzy bronią, materiałami radioaktywnymi, spiskowców i wrogów ludu pracującego. Ludność cywilna może stawiać opór podczas przeszukiwania baraków. Gracze po tej stronie muszą być czujni ponieważ są niemile widzianymi gośćmi w miasteczku, mogą być porwani lub zabici przez partyzantów.

Dodatkowe informacje:
Wszyscy gracze po stronie "Ludność cywilna" będą posiadać dokument tożsamości z przydzielonym numerem baraku w którym mieszkają. Baraki będą ponumerowane. Brak dokumentu podczas kontroli przez UB i MO może spowodować aresztowanie. Posiadanie przedmiotów nielegalnych takich jak: broni, alkohol, papierosy, narkotyków, materiały wybuchowe, przedmioty do produkcji komputerów, samochody wojskowych będzie karane aresztem przez. Siły Rządowe. Jakikolwiek atak na żołnierzy UB i MO będzie karany.
UB i MO mogą dokonać aresztowania i osadzić w areszcie na 15 min lub zamienić na karę robót publicznych które wykonuje się przez 10 min.
Kart robót publicznych to:
1. Zbieranie szyszek w lesie.
2. Zbieranie śmieci na terenie poligonu.
3. Zbieranie chrustu na ognisko.
4. Noszenie broni dla UB i MO

Cała gra będzie trwała 3 godziny.

Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 5 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 15 min poczym powraca do gry.
5. Rodzaj ognia tylko pojedynczy.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany. Jeniec przed powrotem do gry musi trafić ponownie do szpitala na leczenia.

Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.

Wybierajcie strony konfliktu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adaś
St. kapral



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 7:55, 01 Paź 2013,    Temat postu:

Jadę Smile
1Adaś
2......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wodzu
Plutonowy



Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 16:05, 06 Paź 2013,    Temat postu:

1Adaś
2Wodzu
3......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regor
St. kapral



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 16:48, 06 Paź 2013,    Temat postu:

Chłopaki jaką stronę konfliktu wybieracie? My wstępujemy do MO i UB

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wodzu
Plutonowy



Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 16:52, 06 Paź 2013,    Temat postu:

Z tego co wiem to mamy być MO\UB ale mundury nowożytne że tak powiem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adaś
St. kapral



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 16:36, 07 Paź 2013,    Temat postu:

Ja MO\UB Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adaś
St. kapral



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 19:48, 13 Paź 2013,    Temat postu:

Przewspaniała gra dzięki wielkie Panowie oby więcej takich klimatówSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regor
St. kapral



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 20:25, 13 Paź 2013,    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki za grę panowie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil_d.b.s
Kapral



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D.B.S Kolno

PostWysłany: Pon 14:06, 14 Paź 2013,    Temat postu:

Serdeczne podziękowania za przybycie i wczucie się w swoje role.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin