Forum SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2 grudnia - niedziela- Sceno - Koziołek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pon 16:13, 05 Lis 2007,    Temat postu: 2 grudnia - niedziela- Sceno - Koziołek

Następny scenariusz również na Koziołku. Może ma ktoś jakiś pomysł na sceno wiec proszę napisać na [link widoczny dla zalogowanych] Tym razem scenariusz musi mieć ograniczenie czsowe min. 1,5 h - max. 3 h

Mam nadzieje że będzie nas nieco wiecej niż na ostatnim sceno tj.4 listopad

1. Kulo
2. .....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greg
St. Sierżant



Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pią 0:34, 16 Lis 2007,    Temat postu:

Kulo , ja myślę że najprościej będzie na dwie flagi- proste ale nie do końca!
Gra stara jak świat a ma w sobie taki e elementy jak:
-rozpoznanie
-zasadzka
-patrol
-atak
-obrona
Wszystko w jednym Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pon 21:16, 26 Lis 2007,    Temat postu:

Pierwszy sceno:
Hacjenda Alvarez'a
Panama. Zbliżają się wybory i robi się „duszno”.
Wywiad USA donosi o świetnie zaplanowanym zamachu. Kolumbijski Lord narkotykowy Raoul Ochoa jest z tym powiązany. Jego zamiarem jest oddać władzę w ręce rebelianta Generała Miguel'a Alvarez'a. To bardzo niepokojąca sytuacja. Z takimi plecami Alvarez szybko zajmie cały kraj a Ochoa może bardzo łatwo uzyskać dostęp do Kanału Panamskiego.

ZADANIA I ODPRAWA PRZED GRA

Ujawnie tylko że będą jeńcy.

Jeńcy:

Jeńcem może zostać ranny przeciwnik. Dotknięty i uleczony podąża i wykonuje polecenia grupy lub żołnierza który go pochwycił. Po zebraniu min.3 jeńców Rebelianci wywożą (eskortują) ich do pobliskiej ulicy. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).
Aby odbić jeńca wystarczy go dotknąć. Specwyprowadza jeńców na miejsce zrzutu.


Trupy wracają do:

Rebelianci do pobliskiej ulicy (miejsce wskażemy przed grą)

Grupa SPEC do miejsca zrzutu

tam czekają aż uzbiera się min.5 graczy i wchodzą ostatni raz na pole gry. Następny postrzał to aut i zapraszamy do Baru Koziołek na smaczne posiłki.


Regulamin imprezy :
1.Strzelanie na AUTO dozwolone tylko do 400fps
2.Pirotechnika--dozwolone granaty hukowe w celach sygnalizacyjnych--nie można używać granatów z ładunkiem nośnym, nie można rzucać w nikogo granatem
żadnego rodzaju. Zakaz używania granatów dymnych

MEDYCY / RANNI / ZABICI itp.
1.Medyk posiada 3 bandaże(może uleczyć X os---tyle ile mu starczy)...Może więcej jak zdobędzie bandaże...np. od trupa...Żołnierz ma 1 bandaż osobisty
2.Medyk leczy ranną osobę poprzez owinięcie zranionej kończyny minimum 3 razy
3.Postrzał w głowę, tułów---śmierć-----WYJĄTEK-masz hełm, kamizelkę zintegrowaną-postrzał traktujesz jako zranienie(wołasz medyka);D
4.Jeżeli już masz zranioną np prawą rękę i kolejny raz zostaniesz w nią postrzelony...jesteś trupem
5.Jeżeli zostaniesz zraniony zakładasz czerwoną szmatkę na miejsce postrzału, wzywasz medyka i czekasz w miejscu(NIE STOISZ, leżysz ,klęczysz ale NIE STOISZ)...np dostaniesz w nogę-kładziesz się na glebę szmatka na nogę i wzywasz medyka...a on już będzie wiedział co opatrzyć
6.Każdy ma 3 życia w scenariuszu. Ginąc idzie do strefy bezpieczeństwa, wpisuje się na listę i czeka...Czeka, aż uzbiera się liczba min.5 graczy z jego drużyny, wtedy mogą wejść do gry
7.Osoba zabita stoi w miejscu ze szmatką czerwoną na głowie. Czeka, aż uspokoi się sytuacja i wraca do strefy. Przy czym ma karabin w górze i sygnalizuje że jest trupem...
8.Osoba zraniona, zakłada na głowę czerwoną szmatkę, wzywa medyka...po tych czynnościach może dalej stawiać opór. Jak pisałem wcześniej...ze zranionej kończyny
nie można korzystać do czasu uleczenia przez medyka. Po uleczeniu zdejmuje czerwoną szmatkę i gra normalnie.
9.Swój bandaż można oddać medykowi itd. tylko ,że wtedy sami nie mamy czym dysponować...medyk już może nie mieć bandaży i może już nas nie uratowac...
10.Medyk NIE może sam siebie uleczyć----Żołnierz leczy medyka owijając kończynę minimum 6 razy
11.Żołnierze też mogą leczyć(opatrują rannego ,zawijając bandaż wokół kończyny min. 6 razy)
12.Ranny po 15min.jeżeli nikt go nie uleczy
13.Ranny "biega";] z bandażem...nie zdejmuje go...(chyba że zginie i zaczyna nowe życie)
14.Postrzał drugi raz w to samo miejsce to śmierć.

Czas trwania gry max. 1,5h

Rekwizyty:
· bez taśmy – Rebelianci
· biała taśma – medycy (zapewniają organizatorzy)
· niebieska taśma - grupa SPEC
· Grupa każda strona konfliktu min.2 ładunki typu Achtung (z czachą)
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Czw 16:36, 29 Lis 2007,    Temat postu:

Scenariusz 2

Odwet

Siły Spec poprzez swoje działania w rejonie Hacjendy Alvarez’a poruszyły przysłowiowe „gniazdo wściekłych os”. Rebelianci Gen. Alvarez’a oraz wojownicy narkotykowego Lorda Raoula Ochoa postanowili raz na zawsze rozprawić się z Siłami USA. Na pierwszy rzut biorą na cel bazę sił SPEC które od x czasu depczą im po piętach.
Poprzez swoje kontakty i licznych zwolenników rebelianta gen. Alvarez’a docierają do map tajnej bazy grupy SPEC.

Grupa SPEC
Grę zaczynają w czterech punktach strategicznych.
- sztab główny – i tu tajne mapy
- magazyn broni
- magazyn amunicji
- koszary

w jakich i lościach i gdzie .......

Więcej info na osobistej odprawie.


Rebelianci

Są wściekli i nie będą grać w bierki z wrogiem J

Wszystkie info na osobistej odprawie.


Jeńcy:

Jeńcem może zostać ranny przeciwnik. Dotknięty i uleczony podąża i wykonuje polecenia grupy lub żołnierza który go pochwycił.
Grupa SPEC.
Po pochwyceniu jeńców mogą ich doprowadzać do sztabu lub każdego innego punktu i tam więzić (pamiętajcie o straży jeniec może uciec) lub eskortować na tymczasowe lotnisko dla helikoptera (miejsce zsostanie wskazane przed grą) i tam wzywają helikopter (trzy gwizdy gwizdkiem) po 5 min. jeńcy są odbierani. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).
Rebelianci
Po pochwyceniu jeńców również mogą ich składować w dowolnym miejscu na polu gry (pamiętać o straży) lub eskortować do punktu odbioru (wskazany przed grą) i tam (trzy gwizdy gwizdkiem) po 5min. Jeńcy są podjęci. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).

Pamiętajmy że jeniec nie wyleczony musi być wleczony. Aby odbić jeńca wystarczy go dotknąć. Jeniec nie może sam się dobić.


Trupy wracają do:

Rebelianci i SPEC
Miejsce wskażemy przed grą . Punkt odbioru jeńców. W przypadku gdy w punkcie są jeńcy ze strażnikami martwi odsuwają się na znaczną odległość od nich (20m) i są zaznaczeni na czerwono. Tam czekają aż uzbiera się min.5 graczy i wchodzą ostatni raz na pole gry. Następny postrzał to aut i zapraszamy do Baru Koziołek na smaczne posiłki.


Regulamin imprezy :
1.Strzelanie na AUTO dozwolone tylko do 400fps
2.Pirotechnika--dozwolone granaty hukowe w celach sygnalizacyjnych--nie można używać granatów z ładunkiem nośnym, nie można rzucać w nikogo granatem
żadnego rodzaju. Zakaz używania granatów dymnych

MEDYCY / RANNI / ZABICI itp.
1.Medyk posiada 3 bandaże(może uleczyć X os---tyle ile mu starczy)...Może więcej jak zdobędzie bandaże...np. od trupa...Żołnierz ma 1 bandaż osobisty
2.Medyk leczy ranną osobę poprzez owinięcie zranionej kończyny minimum 3 razy
3.Postrzał w głowę, tułów---śmierć-----WYJĄTEK-masz hełm, kamizelkę zintegrowaną-postrzał traktujesz jako zranienie(wołasz medyka);D
4.Jeżeli już masz zranioną np prawą rękę i kolejny raz zostaniesz w nią postrzelony...jesteś trupem
5.Jeżeli zostaniesz zraniony zakładasz czerwoną szmatkę na miejsce postrzału, wzywasz medyka i czekasz w miejscu(NIE STOISZ, leżysz ,klęczysz ale NIE STOISZ)...np dostaniesz w nogę-kładziesz się na glebę szmatka na nogę i wzywasz medyka...a on już będzie wiedział co opatrzyć
6.Każdy ma 3 życia w scenariuszu. Ginąc idzie do strefy bezpieczeństwa, wpisuje się na listę i czeka...Czeka, aż uzbiera się liczba min.5 graczy z jego drużyny, wtedy mogą wejść do gry
7.Osoba zabita stoi w miejscu ze szmatką czerwoną na głowie. Czeka, aż uspokoi się sytuacja i wraca do strefy. Przy czym ma karabin w górze i sygnalizuje że jest trupem...
8.Osoba zraniona, zakłada na głowę czerwoną szmatkę, wzywa medyka...po tych czynnościach może dalej stawiać opór. Jak pisałem wcześniej...ze zranionej kończyny
nie można korzystać do czasu uleczenia przez medyka. Po uleczeniu zdejmuje czerwoną szmatkę i gra normalnie.
9.Swój bandaż można oddać medykowi itd. tylko ,że wtedy sami nie mamy czym dysponować...medyk już może nie mieć bandaży i może już nas nie uratowac...
10.Medyk NIE może sam siebie uleczyć----Żołnierz leczy medyka owijając kończynę minimum 6 razy
11.Żołnierze też mogą leczyć(opatrują rannego ,zawijając bandaż wokół kończyny min. 6 razy)
12.Ranny po 15min.jeżeli nikt go nie uleczy umiera
13.Ranny "biega";] z bandażem...nie zdejmuje go...(chyba że zginie i zaczyna nowe życie)
14.Postrzał drugi raz w to samo miejsce to śmierć.

Czas trwania gry max. 2- 2,5h –ustalimy na miejscu po odprawach.

Rekwizyty:
· bez taśmy – Rebelianci
· biała taśma – medycy (zapewniają organizatorzy)
· niebieska taśma - grupa SPEC (zapewniają organizatorzy)
· Grupa każda strona konfliktu min.2 ładunki typu Achtung (z czachą)
· Jeden gwizdek na grupę (inaczej będziecie gwizdać na palcach) J
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin