Forum SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PATROL III

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Śro 14:32, 28 Lip 2010,    Temat postu: PATROL III

21 - 22 sierpnia 2010r.

Następny Patrol ale tym razem na zasadach T-real

http://www.sekcja68.fora.pl/zasady-gry,20/treningowa-real-czyli-t-real,401.html

Dwie strony konfliktu (opcjonalnie może być więcej):

Grupa ALFA i BETA (delta, eta itp.)


teren gry:
lasy miedzy wsią Nowa Wieś a Białobrzeg Dalszy koło Ostrołęki (tu co każdy do tej pory PATROL) podaje godło mapy N-34-103-D-b (patrz 3 i 4 kawdrat tej mapy)

Mapy dostępne tu:

[link widoczny dla zalogowanych]

lub mogę drukować i ofoliować za 3zł/szt.

Uwaga!!!
Początek gry na pewno popołudniu w sobotę 21 sierpnia
Koniec o 13.00 w niedzielę i spotykamy się w punkcie X (podanym na odprawie) na podsumowanie gry.

Zadania:

- Zdobyć jak najwięcej FLAG* (1F to 1 pkt.) z wyznaczonych współrzędnymi punktów. (współrzędne podam na kartkach w kopertach)

- oprucz flag będą też zadania bonusy typu:
Zaminować
Rozminować
Wysadzić
Konwojować itp.

*
FLAGA – biały kawał (60x40cm) materiału z napisaną markerem liczbą porządkową.


Zasady gry T-real
1. Drużyny grające nie muszą mieć równych składów.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry lecz nie eliminuje gracza.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie i siada w miejscu trafiania. Zostaje tu około 30 min. Jeżeli w tym czasie nie uleczy go medyk umiera i zabiera zwłoki do domu.
5. Gracza trafionego leczy tylko medyk zakładając opatrunek !!! w miejscu trafienia (opatrunkiem nie może być skrawek bandaża owinięty byle jak i zawiązany na kokardę)
6. Koledzy z drużyny mogą częściowo zatamować krwawienie co przedłuży agonię do 60min.
7. Gracza trafionego po zatamowaniu krwawienia można transportować przetransportować do szpitala i tam go uleczyć.
8. Szpital leczy jak jest w nim medyk lub sanitariuszka.
9. Gracz trafiony nie podpowiada, nie śpiewa, nie wydaje dziwnych odgłosów - może medytować Smile
10. Gracz uleczony (zabandażowany) wchodzi do gry lecz jest ograniczony ruchowo
11. Trafienie w rękę eliminuje rękę z gry
12. Trafienie w nogę nie pozwala biegać w trakcie gry
13. Trafienie w tułów i głowę nie pozwala się kłaść, czołgać, włazić na przeszkody terenowe lub drzewa, ambony, mury. Poruszamy się tylko po płaskim lub lekko pofałdowanym terenie i strzelamy tylko z postawy stojącej i klęczącej.
14. Transportujemy rannego na noszach lub sposobami transportowania rannych i chorych z pola walki.
15. Transportując rannego pamiętamy że jeżeli nie zatamujemy jemu rany to po 30 min. niesiemy zwłoki. Z zatamowaną raną mamy 60min.
16. Drugi postrzał eliminuje z gry !!! Drugi raz nie leczymy !!! Zabity oznacza się czerwienią na głowie i pozostaje w postawie siedzącej miejscu zgonu do chwili ukończenia wszelkich walk w jego rejonie. następnie najkrutszą drogą ale omijając strefę walk zchodzi z pola gry. Nie podpowiada !!
17. Można walczyć na Ćwiczebne noże gumowe a za eliminacje wroga uważa się tylko trafienie w głowę i korpus. To eliminacja natychmiastowa bez możliwości uleczenia.
18. Jeżeli gracze transportujący oberwą cała grupka siada w miejscu trafienia i stosują się do punktu 4 i 6 natomiast ranny transportowany zostaje eliminowany z gry.
19. Przełącznik rodzaju ognia ustawiamy na AUTO tylko w przypadku gry na Real Capach
20. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 30 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny (najlepiej Specjalista Uzbrojenia o ile grużyna posiada takiego)
21. Można brać jeńców np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
22. Jeńców można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK lub NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE
23. Jeńców nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
24. Jeńcy mogą uciekać !!! lecz muszą pamiętać o punkcie 10, 11, 12, 13 oraz 16


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Śro 14:11, 11 Sie 2010,    Temat postu:

Więc tak

Zaczynamy o 13.00 w sobotę. Wszyscy z jednego miejsca. (miejsce podam) Kapitanowie drużyn dostaną koperty z współrzędnymi i z rozkazami misji. W kopercie będą też białe kartki i ołówki. (to dla zwiadowców którzy będą musieli namierzyć bazę przeciwnika i naszkicować mapę okolicy wokół bazy i łącznościowców)

Od godz. 3.00 - 4.00 na kanale 7 PMR zacznę nadawać zadania dla wszystkich grup jednocześnie.( tu łącznościowcy się popiszą) zadania będę powtażał tylko 2 razy i cisza.

Patrol III
To nie tylko strzelaweczka ale też trening zgrania drużyny
- nasłuch \ łączność
- rozpoznanie
- obrona \ warty
- atak itd.

Kończymy o 13.00 niedziela i z tym co dla Was szykuję nikt nie powinien się nudzić.

Sprzęt niezbędny do wykonania misji podam wkrótce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Czw 15:22, 19 Sie 2010,    Temat postu:

Z powodu małej frekwencji grę odwołuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MARVEL
Sierżant



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Czw 16:39, 19 Sie 2010,    Temat postu:

super Very Happy mnie to cieszy Razz bo nie mogę uczestniczyc w tej zacnej rozgrywce? Razz

Na kiedy przekładasz ? Very Happy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pią 20:17, 20 Sie 2010,    Temat postu:

wrzesień

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zb0
Gość






PostWysłany: Wto 13:36, 21 Wrz 2010,    Temat postu:

wrzesień tego roku?
Powrót do góry
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Śro 15:04, 22 Wrz 2010,    Temat postu:

Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin